אם גם אתם מנהלים עסק בישראל, אתם בוודאי יודעים שמדובר על משימה מורכבת שמחייבת אתכם לדאוג למגוון תחומים. החל מהחלקים הטכניים יותר כמו התנהלות מול מס הכנסה וביטוח לאומי, דרך הפעילות העסקית עצמה ועד להתנהלות מול ספקים, עליכם לדאוג להרבה מאד דברים שונים ואין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא להקפיד תמיד על שיווק וקידום איכותי של העסק. מתוך כך נראה כי בעלי עסקים רבים שמחזיקים אתר אינטרנט ומקפידים לתחזק אותו כאשר חלקם אף מוכרים מוצרים ושירותים דרכו, מבקשים לקדם אותו בכל דרך אפשרית ובשנים האחרונות נראה כי עולה הביקוש לקידום אתרים אורגני. כמובן שכדי לקבל שירות מצוין ותוצאות טובות תמיד צריך להשקיע והדברים הללו גם עולים כסף באופן טבעי. על כן אנו רוצים לעשות סדר ולהסביר קודם כל מה זה קידום אורגני, למה זה חשוב וכמה פחות או יותר שירותים כללו אמורים לעלות.
מה זה קידום אורגני?
אם אתם רוצים להגיע לעיקר ולדבר בעיקר על המחירים של קידום אורגני, כאן יש מאמר שמסביר את היקפי העלויות המוערכות של שירותים קידום אתרים אורגני. עם זאת חשוב להסביר בדיוק במה מדובר כדי להבין את הערך של הדבר. ובכן, האם יצא לכם לחשוב בעבר מדוע כאשר אתם מקלידים ביטוי מסוים בגוגל, למשל "מצברים בגבעתיים" לצורך העניין, אתרים מסוימים יופיעו בבירור בתוצאות הראשונות בעוד אתרים אחרים תוכלו למצוא הרחק אי שם בעמודים הבאים שאף אחד לא מגיע אליהם? ובכן, קידום אורגני זו התשובה לשאלה. מדובר למעשה על תחום שלם הכולל הזנה של תוכן רלוונטי מעניין הכתוב לפי חוקים מסוימים תוך שיבוץ מילות מפתח, שיפור מתמיד של חווית המשתמש של הגולשים ואופטימיזציה על בסיס קבוע של רכיבים טכניים רבים באתר. עסקים שמקפידים לעשות זאת באופן מקצועי נהנים מהרבה יותר חשיפות וכניסות לאתר שלהם שמופיע בעמוד הראשון ועל כן זהו שירות כה מבוקש.
למה (ובעיקר למי) אסור לוותר על השירות הזה?
על השירות הזה אסור לוותר מפני שזוהי הדרך הטובה ביותר להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ולגרום ללקוחות לחזור אליכם פעם אחר פעם. זה חשוב כמובן לכל עסק, אבל למי זה חשוב במיוחד? למי שאתר האינטרנט שלו הוא חלק חשוב ומהותי בתהליכי המכירה שלו. אם האתר שלכם הוא זה שנותן את המידע ללקוחות לפני רכישה, וכמובן אם האתר שלכם הוא למעשה חנות, אין ספק שאתם חייבים לוודא שכאשר אנשים מחפשים ביטויים מסוימים הקשורים לעסק שלכם, הוא יופיע תמיד במקומות הראשונים.
אז כמה זה עולה?
ובכן, התשובה היא כמובן לא חד משמעית והטווח הוא די רחב. עם זאת צריך תמיד לזכור שמחיר נמוך מדי, למשל 1,000 שקלים בחודש, זה משהו שצריך להדליק לכם נורה אדומה ובסכומים כאלו קשה להגיע לתוצאות רציניות של ממש, מה שגם יכול להעיד על טיב נותן השירות שמציע לכם את ההצעה. לרוב מדובר על מחיר של כמה אלפי שקלים בחודש בהתאם לגודל העסק, אך כאן חשוב להבין נקודה קריטית ביותר.
השקעה חכמה לטווח ארוך
אם אתם אומרים לעצמכם שחבל להוציא 3,000 כאשר היום אתם מרוויחים לצורך העניין רק 20,000 שקלים זה נכון, אבל קידום אתרים אורגני איכותי הוא כזה שיכול להגדיל לכם את ההכנסות באופן משמעותי, כך שבסופו של דבר מדובר על השקעה חכמה ומשתלמת לטווח הרחוק וחשוב מאד להשקיע בזה.